Sprowadzamy samochody na
indywidualne zamówienie

Autoryzowany serwis i montaż instalacji gazowych BRC

Image not available

Serwis i montaż instalacji gazowych STAG

Image not available

Serwis i montaż instalacji gazowych ZAVOLI

Image not available

Serwis i montaż instalacji gazowych KME

Image not available

OPIS PRODUKTÓW AC STAG - Q-Generation

 

 

 

 


Zalety GoFast

  • szybki montaż dzięki ograniczeniu do minimum ilości przewodów,
  • prosty i przejrzysty program do kalibracji – tylko dwa panele,
  • procesor ma możliwość rozbudowy o nowe funkcje programowe,
  • możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo,
  • nieduża – kompaktowa obudowa odporna na zjawiska atmosferyczne,
  • centralka posiada wbudowany buzzer, zaś do podłączenia zastosowano tylko 3 przewody.

 

Prosty montaż

Sterownik jest przyjazny montażyście, zminimalizowana ilość przewodów niezbędnych do podłączenia sterownika  przyczynia się do skrócenia czasu montażu.

  • brak podłączenia przewodu do czytania obrotów,  sterownik wylicza je na podstawie czasów wtrysku
  • w większości przypadków nie ma konieczności podłączenia sygnału stacyjki,
  • centralka z wbudowanym buzerem i podłączenie ograniczone tylko do 3 przewodów,
  • wskaźnik poziomu gazu WPG(H) zasilany jest bezpośrednio z elektrozaworu umieszczonego na butli.

 

Łatwa kalibracja:

  • wszystkie funkcje znajdują się  na dwóch panelach - nie ma potrzeby przełączania się między zakładkami,
  • wbudowany tryb standard i expert. Tryb standard zawiera minimum funkcji niezbędnych do ustawienia samochodu. Jednak w każdej chwili można poprzez naciśnięcie przycisku przejść do trybu expert gdzie znajdują się rozbudowane funkcje sterownika,
  • sterownik po odłączeniu przewodu komunikacyjnego z PC sam dokonuje wznowienia transmisji.
  • obsługa sterownika przez Bluetooth Next.

 

Funkcjonalność:     

  • platforma sprzętowa oparta na szybkim procesorze 32 bitowym,
  • bezawaryjność-  zastosowane komponenty automotive ,
  • możliwość rozbudowy oprogramowania o nowe funkcje,
  • możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo.

 

Możliwości programowe:

 

  • podgląd parametrów pracy na oscyloskopie,
  • mapa czasów wtrysku benzyny 2D,
  • paliwo LPG/ CNG,
  • filtr sygnałów obrotów silnika,
  • praca z różnymi typami sterowania wtryskiem (standard, podwajanie),
  • ustawienie maksymalnego obciążenia silnika na gazie,
  • typ silnika standard i turbo,
  • zubożanie Mazda ™,
  • próg odcinania dotrysków,
  • wbudowane korekcje temperatury i ciśnienia gazu,
  • podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych,
  • mapa korekcji od temperatury gazu,
  • obniżanie ciśnienia reduktora przy cut-off (opróżnianie),
  • ustawienie dopuszczalnej liczby uruchomień awaryjnych,
  • sygnalizacja dźwiękowa informująca o uruchomieniu w trybie awaryjnym,
  • ciepły start (start&stop),
  • automatyczne ustawienie wskazania poziomu gazu,
  • opcja „zubożanie na zimnym silniku” - ograniczenie maksymalnego czasu wtrysku na zimnym silniku (VAG),
  • wykrywanie błędu czujnika ciśnienia gazu,
  • autokalibracja - opcja "wszystkie jednocześnie",
  • automatyczne dopasowanie mnożnika,
  • inteligentna obsługa dotrysków - ta funkcja eliminuje potrzebę funkcji "zubożanie mazda",
  • odczyt obrotów na podstawie impulsów wtrysku benzyny,
  • detekcja braku i przeciążenia elektrozaworu,
  • test elementów wykonawczych: wtryskiwacze, elektrozawór, buzer,
  • opcje zmiany sekwencji wtrysku,
  • korekcja przepływu wtryskiwaczy,
  • korekcja czasu otwarcia-zamknięcia wtryskiwaczy,
  • sygnał "plusa po zapłonie" odczytywany jest z wtryskiwaczy benzynowych,
  • informacje o samochodzie i instalacji gazowej,
  • przypomnienie o przeglądzie instalacji gazowej.

 

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

System sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-4 Q-BOX BASIC jest pierwszym z rodziny nowej generacji sterowników produkowanych przez AC S.A. Przeznaczony jest do pojazdów z 4-cylindrowym silnikiem z pośrednim wtryskiem benzyny.
Konstrukcja urządzenia oparta jest na nowoczesnym, wysoce wydajnym 32-bitowym mikroprocesorze, umożliwiającym bardzo precyzyjne sterowanie dawką gazu, szybką reakcję na zmieniające się warunki pracy silnika i pomiar czasów wtrysku benzyny.
Platforma sprzętowa wyposażona została w wiele przydatnych funkcji m.in. możliwość zmiany sekwencji wtrysku, obsługę bezprzewodowego  interfejsu bluetooth i możliwość odczytu obrotów na podstawie sygnałów z wtrysku benzyny.
Konstrukcja urządzenie umożliwia dodawanie nowych funkcjonalności a tym samym dalszą rozbudowę rodziny sterowników Q-BOX.

STAG-4 Q-BOX BASIC produkowany jest w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości komponentów testowanych w laboratoriach Centrum Badawczo-Rozwojowego AC SA zgodnie z normami Automotive. Idealnie dobrane podzespoły i innowacyjny 32-bitowy procesor sygnałów sterujący układem wtrysku gazu gwarantują precyzyjne i błyskawiczne dawkowanie paliwa i zapewniają jeszcze oszczędniejszą jazdę na zasilaniu gazowym.
STAG-4 Q-BOX BASIC to optymalne rozwiązanie dla współczesnych silników zapewniające ich trwałość, bezawaryjną eksploatację, bezpieczeństwo i komfort użytkowania.

Zalety sterownika:

  • lekka, kompaktowa obudowa ze złączem prostym przyspieszająca proces montażu w komorze silnika,
  • usytuowanie gniazda do podłączenia wiązki elektrycznej w pozycji umożliwiającej montaż w dowolnej płaszczyźnie,
  • platforma sprzętowa oparta o 32-bitowy mikroprocesor dedykowany do rozwiązań samochodowych (Automotive),
  • szeroki zakres temperatury pracy (-40°C, + 125°C),
  • rozwiązanie sprzętowe wzmacniające bezpieczeństwo danych i dające możliwość ciągłego rozwoju sterownika,
  • obsługa bezprzewodowego interfejsu bluetooth,
  • wyposażenie w testy elementów wykonawczych,
  • odczyt obrotów na podstawie sygnałów z wtryskiwaczy benzyny,
  • możliwość zmiany sekwencji wtrysku,
  • obsługa błędów – rejestrowanie ramek zamrożonych,
  • współpraca z przełącznikami LED-300, LED-300/400 oraz LED-300/401,
  • komponenty wykonane z najwyższej jakości materiałów testowane w laboratorium zgodnie z normami Automotive.

Cechy sterownika:

TRWAŁOŚĆ OBUDOWY
Zgodnie z założeniami obudowa sterownika została zaprojektowana jako cienkościenna ze względu na wymagany niewielki ciężar urządzenia. Materiały dobrane na elementy obudowy zapewniają optymalną odporność na uderzenia przy zachowaniu niewielkiego ciężaru. Zarówno materiały, jaki i kształt obudowy zapewniają zachowanie optymalnych właściwości użytkowych sterownika pod kątem obciążeń termicznych występujących w komorze silnika.  Na pozór delikatna obudowa chroni moduł elektroniki przed działaniem wilgoci oraz obciążeniami udarowymi w zakresie temperatur -20°C - 120°C. W normalnych warunkach pracy obudowa nie jest narażona na permanentne wgniatanie, a jedynie na drgania pochodzące z układu napędowego pojazdu oraz na losowe uderzenia żwiru (piasku, kamieni) z jezdni.

TRWAŁOŚĆ / ODPORNOŚĆ NA ZARYSOWANIA
W normalnych warunkach pracy obudowa sterownika nie jest narażona na permanentne zarysowania długopisem lub ostrym narzędziem. Wszelkie zamierzone zarysowania zmniejszają walory estetyczne, jednak nie zmniejszają właściwości użytkowych obudowy. Zarysowana pokrywa obudowy z tworzywa sztucznego lub podstawa obudowy ze stali nierdzewnej zachowują odporność korozyjną.

SZCZELNOŚĆ
Obudowa sterownika została zaprojektowana w sposób zapewniający szczelność urządzenia zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów i regulaminu EKG ONZ. Obudowa posiada klasę szczelności IP54 (tzw. bryzgoszczelność), którą uzyskuje po polaczeniu z wiązką przewodów za pomocą złącza. Obudowa urządzenia pozostaje szczelna jedynie w połączeniu z wiązką (w normalnych warunkach pracy sterownik jest permanentnie  połączony z wiązką). Łukowate wygięcie obudowy jest zabiegiem celowym mającym na celu kompensację odkształceń elementów obudowy w zmiennych warunkach termicznych w komorze silnika pojazdu  (rozszerzalność cieplna materiałów obudowy).

 

ESTETYKA
Wysokiej jakości materiały, unikalny i innowacyjny kształt obudowy oraz jakość wykonania pozwalają zachować wysokie walory estetyczne urządzenia. Pokrywa obudowy wykonana z nowoczesnego tworzywa sztucznego wysokiej jakości o zwiększonej udarności oraz wytrzymałości w szerokim zakresie temperatur. Podstawa obudowy ze stali nierdzewnej szczotkowanej podkreśla unikalny charakter obudowy.

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

Zalety QBOX PLUS/QNEXT PLUS:

  • autoadaptacja OBD,
  • nowatorska autoadaptacja ISA3,
  • obsługa interfejsów CAN oraz K-LINE zgodne z OBD2/EOBD,
  • rozbudowana opcja czytnika OBD z autokasownikiem błędów,
  • nakładanie paliw w momencie przełączenia,
  • złącze kątowe (QBOX PLUS) lub złącze proste (QNEXT PLUS).

 

Dedykowany do automotive

Procesor zaprojektowany i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych.

Innowacyjny system autoadaptacji ISA3

ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem niektórych parametrów OBD. ISA3 to:

  • dedykowana mapa korekcji niezależna od korekcji obrotów względem czasów wtrysku,
  • precyzyjne zbieranie wzorcowej mapy czasów wtrysku benzyny, z uwzględnieniem temperatury silnika,
  • rozpoznawanie trybów  zamkniętej i otwartej pętli w rzeczywistym czasie,
  • podgląd  sygnału sondy lambda z OBD samochodu.

 

Autoadaptacja OBD

Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.

Automatyczny kasownik błędów OBD

Automatyczny kasownik błędów OBD umożliwia samoczynne usuwanie wybranych usterek OBD, bez konieczności podłączania urządzeń zewnętrznych.

Wbudowany emulator poziomu paliwa

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

QMAX PLUS  to  kontynuacja sprawdzonego i cenionego sterownika STAG QBOX PLUS,  stworzonego specjalnie do silników 5-8 cylindrowych z pośrednim wtryskiem paliwa.

Zalety QMAX PLUS:

  • autoadaptacja OBD,
  • nowatorska autoadaptacja ISA3,
  • obsługa interfejsów CAN oraz K-LINE zgodne z OBD2/EOBD,
  • rozbudowana opcja czytnika OBD z autokasownikiem błędów,
  • nakładanie paliw w momencie przełączenia,
  • wbudowany emulator poziomu paliwa,
  • wbudowany emulator ciśnienia paliwa,
  • pełna obsługa 2 banków,
  • szczelne złącze proste 90 pin.

   

Dedykowany do automotive
Procesor zaprojektowany i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych. 

Innowacyjny system autoadaptacji ISA3

ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem niektórych parametrów OBD.
ISA3 to:

  1. dedykowana mapa korekcji niezależna od korekcji obrotów względem czasów wtrysku,
  2. precyzyjne zbieranie wzorcowej mapy czasów wtrysku benzyny, z uwzględnieniem temperatury silnika,
  3. rozpoznawanie trybów  zamkniętej i otwartej pętli w rzeczywistym czasie,
  4. podgląd  sygnału sondy lambda z OBD samochodu.

Autoadaptacja OBD

Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.

Automatyczny kasownik błędów OBD

Automatyczny kasownik błędów OBD umożliwia samoczynne usuwanie wybranych usterek OBD, bez konieczności podłączania urządzeń zewnętrznych.
 

Wbudowany emulator ciśnienia paliwa    

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

STAG 400 DPI doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.

Zaawansowane technologicznie silniki wspierane przez szereg podzespołów elektronicznych są niezwykle wrażliwe na wszelkie zmiany zadanych fabrycznie parametrów pracy. Dlatego montowana w nich instalacja musi idealnie współpracować z komputerem pojazdu. Doskonałą integrację układów zasilania benzynowego i gazowego w silnikach z bezpośrednim wtryskiem, zapewnia specjalnie dedykowana dla tego rodzaju zasilania instalacja STAG 400 DPI.
STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o nowoczesną technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Wszystko to sprawia, że jest to sterownik doskonale współpracujący z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne. STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.

Zalety instalacji STAG 400 DPI

  • precyzyjne dawkowanie gazu w całym zakresie obrotów przy minimalnym poborze benzyny.
  • utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika jak przy pełnym zasilaniu benzyną.
  • innowacyjny sposób dawkowania gazu zapewniający stabilną pracę silnika.
  • automatyczne, niewyczuwalne przejście na zasilanie gazowe.
  • schemat podłączenia oraz kalibracja podobne jak w pozostałych sterownikach STAG.
  • zastosowanie nowych narzędzi umożliwiających szybką kalibrację.
  • niezwykła precyzja autokalibracji.
  • wbudowany adapter OBDII/EOBD.
  • rozbudowany system autodiagnozy.
  • zintegrowany emulator ciśnienia benzyny.
  • mapa graficzna 3D.
  • obsługa dotrysków.
  • odczytywanie korekcji ECU.
  • podgląd parametrów pracy na oscyloskopie.
  • przejrzysty program do kalibracji.

Komunikacja z OBD II/EOBD
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:

  1. ISO-15765
  2. ISO-14230
  3. ISO-9141

Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.

 

Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi około 0,5l na cylinder / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatacji.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------